Kazimierz Kamiński

XXVII LO Ogólnokształcące im Tadeusza Czackiego w Warszawie

Skrócony opis

Cześć! Nazywam się Kazik i w tym roku zacząłem naukę w liceum. W MSWM chciałbym działać przede wszystkim dla Was- Młodzieży z Mazowsza. Jestem zdeterminowany by podjąć szereg działań mających na celu ułatwienie Wam dostępu do rozwoju jak i działania na rzecz regionu- chętnie wysłucham także Waszych propozycji. Liczę na Wasze poparcie!

Opis aktywności i doświadczenia

Dotychczas byłem zaangażowany w różne formy działalności społecznej takie jak m.i.n. działalność w samorządzie szkolnym w szkole podstawowej (Wiceprzewodniczący w roku szkolnym 23/24), uczestnictwo w debatach oksfordzkich szkół podstawowych (1 miejsce). Działam dla Towarzystwa Przyjaciół Warszawy, w przeszłości organizowałem historyczne kółko edukacyjne w Miejscu Aktywności Lokalnej Żoliborz. Moim największym sukcesem na rzecz działalności lokalnej jest zdobycie tytułu laureata w kilku konkursach historycznych (OHJ 22/23 i 23/24 oraz Konkurs Kuratoryjny 22/23 i 23/24, a także Losy Żołnierza 23/24- 4 miejsce w Polsce) co podniosło prestiż mojej szkoły w okolicy. Do moich mocnych stron z pewnością można zaliczyć konsekwencję, ambicję oraz inteligencję które to cechy pomagają mi odnosić sukcesy i mam nadzieję że będę mógł je wykorzystać podczas mojej pracy w sejmiku. Szukam nowych możliwości współpracy z ludźmi i zaangażowania.

Wizja na działalność w Młodzieżowym Sejmiku Województwa Mazowieckiego

Chciałbym zostać radnym Młodzieżowego Sejmiku Województwa Mazowieckiego ponieważ pragnę zaangażować się w działanie na rzecz naszego województwa. Bardzo chciałbym znaleźć się w Komisji Kultury. Podczas kadencji planuje zrealizować szereg projektów edukacyjnych jak np. ,,Lokalni bohaterowie jakich nie znacie" lub ,,Kultura Mazowsza" polegające na przeprowadzaniu akcji edukacyjno-informacyjnych na temat Mazowsza w przystępny sposób dla młodzieży, tak żeby mogła czuć się stałym uczestnikiem wojewódzkiego życia społecznego. Chciałbym nauczyć się standardów działania na rzecz młodzieży jak i dialogu z ludźmi o różnych poglądach.